
Torsdag 26.mars inviterer Molde Gospel til ny påskekonsert i bedehuset. Vi åpner dørene kl.19 til kafè med mye godsaker til salgs. Det blir også et par runder med åresalg, med flotte premier, før selve konserten starter. Det er gratis inngang, og inntektene vil gis videre til et godt formål. Inviter gjerne med deg noen, og få med deg en fin og stemningsfull inngang til påskehøytida.